Roads

Tjena! Nu är lovet typ slut vilket är tråkigt och synd.. Imorgon är det skola igen, skunk till det!

Idag så träffade jag Felicia runt 1 och så stack vi åt på Rose Garden, sjukt god mat. Fast det är sjukt dyrt och man äter inte för den kostnaden hur mkt man än försöker. Tog massa mat, men liksom för priset är det inte riktigt värt det. En gång i halvåret går väl bra men inte mer. Det bästa var att man får dricka hur mkt man vill, orkade bara två fulla glas men endå. Det var gott, älskar cola. Har druckit flera lite under lovet. Felicia och jag har även ätti typ tre påsar grill chips, massa mat, kladdakaka, glas osv. Ganska feta av oss, även om vi brände en del innan under lovet.

Efter maten på Rose Garden, så stack vi hem till Felicia och kollade film. Vi myste lite, pratade och drack Fanta o åt resten av kladdkakan vi köpte igår. Nu sitter jag hemma och skypar med min säl. Ska nog vara uppe länge ikväll fast det e skola imorgon, yolo lixom!

På tisdag ska jag köpa Halo 4, tagga! Har inte köpt spel på jättelänge men har börjat spela mer nu igen, kör även en del Dance Central till Kinect. Lite smått gay men det är fett och jag spelar ju annat med :)

Lägger upp lite bilder som är tagna från tidigare idag, glöm inte följa mig och min gump på instagram: timtamma heter jag. Puss! 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0