Vad hände med helgen?

How are u? Im fine thank you for asking. 

Vet att jag knappt skriver nåt här på bloggen, har varit tomt den senaste tiden. Min blogg börjar likna jockibois, den jäveln har inte skrivit på evigheter. Svergies sjukaste blogg? Mer som Sveriges tråkigaste blogg? 
Min blogg däremot är en åktur utan dess like, dock är den påväg nedåt men den ska upp igen. Eh


Jag och Felicia har varit nu i nästan 60 dagar non stop.. Helt sinnes, och om lite mer än en vecka har vi varit tlsm i 4 månader. Fler månader lär det bli, fler år lär det bli. Vill vara med min jättesöta säl livet ut, hon är fantastiskt underbar<3  
Älskar dig mest min fina böna

Idag är det måndag och en hel skolvecka har jag att se fram emot.. Om man kan säga så, för jag ser inte direkt fram emot det.. Men träffar min älskling var dag efter skolan så det är rätt najs iaf. Vill ha helg igen. Senaste helgen, asså nu precis, den var najs. I fredags så hade ju munkens röda vecka tagit slut så det var ju skönt för oss båda. Sen på lödagen så åt vi massa kina mat och glass o friterad banan. Så såg vi på någon film på tv, den var helt okej. Igår myste vi också en hel del, vi åt falafel och kollade på Last song. Helt okej den med, även om vi båda missade en del.. Det kom lite annat ivägen ;) Hon hade dock sett den innan och jag är inget direkt stort fan av såna filmer så det var alright att missa lite, hade väldigt roligt endå hehe.

Som sagt är  det måndag idag, har läxa till imorgon.. Prov på onsdag och ett arbete som ska vara klart till på fredag tror jag.. Ja det var nog till denna vecka. Shit asså vill bara det ska bli jullov, eller iaf helg.. På helgen kan man slappna av helt och bara njuta. Mysa och njuta.

Nu ska jag på riktigt här försöka få igång bloggandet igen. Så stay tuned!

Peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0