Batman

Tja! 
Sorry att jag inte bloggat något på typ en vecka, it feels man
Har haft annat on my mind och okej im just so lazy. 

Denna veckan som nu går mot sitt slut, har varit pretty epic. I måndags spydde jag i vasken på morgonen, sen mådde jag skitbra. Men fick far min att sjukskriva mig. Så kollade ett dusiin Himym avsnitt och sedan kom fellemunk, and we just had a good time. Älskar verkligen himym, gillar även min fina flickvän men inte riktigt lika mycket. Jo ofc I do, she is just so amazing. Two months imorgon, bam

Tisdagen tillbringade jag också med min älskling, var ledig från skolan så stack till hennes school. Det var chill, träffade mr cutiepie aka Kevin Mohlin. Han och hans geek vänner visade runt mig i skolan, de spelade en låt som hette Tickle my vagina. Ny favorit där. Sedan blev det mys resten av dagen.

Onsdagen var väldigt sweet den med, började vid 12 tiden. Min säl följde med dit, hon hade nog ganska långtråkigt men efteråt så käkade vi på donken och började filma. Vad vi filmade får ni se sedan, håller på med ett litet projekt. Jakob aka kålpuddingsmannen var också med på ett hörn. Onsdagskvällen blev lite extra mysig då vi kollade teater på Intiman, sedan när det var dags att åka hem så började min älskade fellemunk gråta lite and it was so cute. Ibland kan jag också gråta när jag tänker på all denan ljuva kärlek. Yes jag är ganska emotionell av mig faktiskt. Tro det eller ej 

Torsdagen minns jag inte så mycket av, men vi hade idrott. Tror jag träffade felicia då också, känns helt så wierd att skriva hennes riktiga namn men orkar inte komma på massa varierande smeknamn.

På fredagen hade jag teater och åt kina box. På kvällen hängde jag med phil o maaaade, guys only. Kändes skönt o va back on track lite. Spelade mw3, spacenuts, dead sea och lite minecraft

Igår aka lördag var jag med min fina munk hela dagen, det blev ganska vilt if u know what im saying. Men det var sjukt awesome. Käkade kladdkaka, chips o ba myste. Vi börjar bli lite feta nu. 

Idag så slog jag ett rekord, vi behöver nt gå in på detaljerna men är endå lite stolt. skobre


btw älskar jag fellemunk mest av allt och hon e sötast.

timtamma out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0