Snuskigt inlägg

Sho! Timtamma här med ett lite snuskigare och sjukare inlägg, har varit ganska mild den senaste tiden för min älskling like told me..

Men nu har jag fått tillåtelse att skriva lite råare grejer, så dagens inlägg kommer handla mycket om runk. 
Runka är riktigt skönt asså, när jag var singel gjorde jag det cirka en gång var dag. Sedan när min fina fellemunk började wanka mig kunde det bli 2-3 gånger om dagen. Fast nu har vi inte träffats på två dagar, hela the flow bara bröts. Jag känner mig svag, min grej där nere är taggad men får inget. Jag är svinkåt o min fru likaså. Men jag ska hålla mig och imorgon då ses vi igen! 

Egentligen skulle vi inte träffas förrän på lördag, men vi fann lite tid imorgon kväll tack gode gud. Ska slå vårt runk rekord och köra 4 gånger på cirka två timmar imorgon! Sen på lördag då vi hoppas att hennes fidda e all good down there, slår vi på stort. If you know what I mean.

Nu ska jag fortsätta försöka undvika allt vad porr heter och fortsätta skypa med min baby som justin bieber skulle sag. Puss och kram<3

timtamma out 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0