Innamorata

Tja! Igår var det en riktigt fin dag, mycket mysigt och upphetsande. Låg typ i sängen i flera timmar med min älskade fellemunk. Hon kom hit typ vid 11 och så blev det lite sexy time, u know. Lite så weed känsla över det hela, som att vara på zoo typ. Var fett kåt och hade sånt morgonstånd, sen blev det ganska blött oxå i min fuckbunnys fidda. Okej ska tagga ner nu med detaljerna, annars kommer my beautiful wife bara lacka loss och typ så påstå att jag skriver massa bullshit. Bullshit my ass, min blogg är sanningen i den ljuvaste form. puss på dig maaaade

Vid 5 tiden så stack jag och blondie iväg till stan där vi mötte up hennes two friends and maaade (som jag nämde up there) och så åt vi lite, sen såg vi Magic Mike! FIlmen var ganska medelmåttig, lite smådålig handling osv. Många manliga strippare som visade ett och annat, alla i biografen var som galna. Det var bara tjejer förutom jag o maaade, sen nån kines också. Han var säkert homo, ett nyt kap för phil the drill kanske?^^ Grrr!

Kommer skriva en recension om filmen senare idag, men nu måste jag öva mer på mitt (m)anus. Lyssnar på Dean Martin nu, ska sjunga i nästa pjäs. Spelar sånt svin, sån cheating asshole. Charmar alla ladies, förutom hon Katerina sån bitch. Like he cares hehe ba dum ts. 

Ha det awesome nu så hörs vi! Juste jag håller på med en bok, den e faktiskt seriös tro det eller ej

btw alla grabbar där ute som e stenkåta, har ni en egen babe så gå och kolla mycket bio. Framförallt ska ni se dom riktigt sunkiga filmerna, både du o bruden kommer dö av tristess och du har fritt fram o pilla där nere. 

Buano sera 
Mitt manus som jag övar på för tillfället, vill egentligen träffa munken. Men såklart har jag produktion om tre veckor och måste plugga som en kåt fladdermus
Såhär kommer omslaget se ut till min uppkommande bok. Jag gillar munkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0