Sexy russian gurl

Hej, detta är timpans flickaaaah_96 som talar. Nu har jag precis fixat med hans design så den är ännu bättre. Det är nämligen jag som ligger bakom hela denna fina syn. För tim suger och har noll sinne för design så jag fick ta tag i katasfrofen i å med att jag faktiskt går en linje med grafisk design, how passande? Yeah.
 
Okej detta bli en överraskning för timi att jag skrivit värsta feta inläggen hos honom nu, men ja då kan jag passa på och babbla på om denna människa.
 
Tim är nog eller okej han är världens snällaste pöjk på denna jord. Inga ord kan beskriva hur mycket jag tycker om honom. Humor av världsklass har han, och det är ganska viktigt och ha right? Yeah. Jag har aldrig fått en sådan knas galen härlig känsla förr i magen när jag kollar på honom, in i hans blåa (tror jag? haha) ögon, på nära håll och han säger samtidigt något kul och skrattar och samtidigt håller om mig hårt, det finns inget bättre. Han får mig på bästa humör, alltid. Vad gjorde jag för att förtjäna en sån bra människa som hononm? Visst han har sina brister på andra sätt, som alla andra haha, men det bra överväger i vått å torrt, if you know what I mean ;) haha nej men han är min absouluta favorit person. En ganska perfekt grabb är han. Ödmjuk, djup, gooollig, inte rädd för att öppna sig, rolig som fasen som ni kanske förstått och han är en riktigt gentleman även fast han kallar mig bitch 24/7, haha. Nej men alla par har väl sina ''grejor'' dom håller på med. Bitch, blåsa in luft när vi poossas haha, göra nöff ljud, säga olika meningar i ett visst tonläge, tim gillar att peta på min läpp för det bli roligt ljud haha ja såna små saker som vi gör upprepade gånger på 1 timme and so on. Gah nej jag e galen i honom. Så är det! Han är en bra kille, hoppas det endå kommer fram fast han är fett sne här när han skrivier, men han är som sagt inte seriös, så ni inte tror att han är efterbliven haha. Okej det e han men inte så jävla mycket som ni typ tror. Haha! Då ska vi avrunda detta djupa kärleks inlägget med att säga till dig finaste timpan, du är världsklass, jag är stolt över dig and you know why och jag vet att det finns en till som också skulle varit det. Just stay strong as always, för du är älskad av många, många, många ska du veta och inte minst sagt av mig. Hej gay inlägg text sak men ibland får man gå på djupet. Tjoflöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0