Svälja kameler

Hey everybody! Mr Tamma is in da house and jag ska prata lite om the dag. Jag vaknade vid 10 tiden and just chillaxade in bed (grr) till around 11, sen gick jag upp och slog en drill. Lyssnade på  lite Dean Martin, sjöng framför spegeln and rakade my balls. Just kidding! 
 
Min första lektion för dagen var idrott, vi pratade. Ny lärare för detta läsåret, han verkar soft. Han heter Leo och gillar klättra i stora bambuträd uta i de afrikanska regnskogarna. När jag blir stor ska jag åka dit och gå på äventyr i buskarna. After the idrott så var det eget arbete så min teatergrupp övade på vårt manus, tränade lite repliker och hjälpte varandra att komma på nya saker till våra rollkarakäterer. Ser sjukt mycket fram emot premiärveckan om fyra weeks, då vi ska spela upp våran pjäs för hela skolan plus vänner och familj under en av kvällsföreställningarna.
 
Kommer bli muy teater de närmaste veckorna. Both in skolan and på fritiden, god I will be tierd as fuck every single dag. Fast jag är alltid trött, if you know what I mean! 
 
Efter skolan träffade jag min fina blonda bimbo aka min underbara fellemunk. Vi myste inne på en toalett och låg and smekte varandras organ
i regne
t. Sedan blev jag fett horny och hoppade på ena benet medan hon kliade mig bakom örat, känslig punkt det där. Jag har btw inte wankat (fått en hj =handjob) på två dagar, kanske inte låter så länge men det känns. Imorgon slår vi på stort på mf jag o munken, just saying! 
 
Peace and love! Tagga nu jullov om 16 veckor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0