Vitlax är vanligt inom rysk erotik

Sho! Idag började skolan igen, sjukt glad att vi har teaterperiod. Håller på med en ny pjäs nu, 64 sidor and its starting to get serious. Ska spela någon douche vid namn Alexander, sån sneaky bastard. Väldigt härlig och ganska passande roll, är dock skeptisk inför alla mina sångnummer(?)

Efter skolan stack jag hem med min fuckbunny and had some mysig tid. Inte så lång stund, vi var båda trötta. Men det var trevligt like always grr! Nu ska vi inte ses förrän fredag cause vi vill vara helt kåta och då blir det mer erotiskt vid nästa möte. Det är sista dagen på mf on fredag, gonna get down on friday.. if you know what I mean;)
 
Då är det dags för dagens ovanliga runk, ne just kidding. Ni får ha det stek så ses vi, ta en härlig saftig biff nu så ska jag lyssna vidare på Enrique Iglesias, no homo. 

btw så stör jag mig hel mycket på den där hjalmtyr (or what his name is) i robinsson. Han ser helt gay ut med sin röda mössa och sitt ovanligt starka intresse för den där äldre kvinnan. Han bara: "Alla behöver vi en milf i våra liv, tror detta kan bli något". Dafuq, han sög på sin första tävling och åkte till "andra sidan" dirr. Tror han verkligen brudarna vill ha hans dick! No dude du är ute and cyklar!

Timtamma out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0