Köpenhamn i gumpen

Hej!
Idag var jag och Flisan i Köpenhamn och firade 3 månader. Vi åt pölse och så köpte hon en flaska dansk ketchup, sedan tog vi lite foton, kissade och fryste. Vi var även i en kyrka där mitt i tystanden en man började slå med en hammare mot golvet. Grr

Dagen började med att jag stack iväg till Felicia och så möttes vi upp, var rätt horny. Sen tog vi tåg till köpenhamn och busade. Halvsov både påvägen dit och påvägen hem, mysigt. Var även horny då. Blev inte mycket ös i Danmark ju när alla toalleter var separerade i herr och dam. En gång var det unisex men då var det två stycken som höll koll på en och kvinnan ba: "Där är pissoaren för dig, varsågod". Jag ba eh

Efter vår resa så stack vi hem till mig och myste lite. Det blev oxå lite knas men det var mysigt att komma
hem efter en lång dag och lägga sig i sängen. Vi kollade på en film när jag var liten, jag var ganska söt. Men min penis var helt liten.. Tur att ens paddar växer med åren.

Hejdå, jag e efterbliven


Älskar dig min säl <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0