Tickle me

Tjena! 
Det är kväll och jag sitter uppe med min gump och skriver. Jag har lite värk i den, för har suttit konstigt de senaste timmarna. Skojade bara, jag blev antastad i analen av en blåögd pappegoja. 

Nej men idag var jag hos Felicia på morgonen, hon är ju sjuk så då får man vara där som stöd. Pussa och krama henne lite, ta på hennes fina bakdel och köpa kebab. Kebab är alltid gott, men jag fick nöja mig med fiskgratäng. Köpte iaf en cola som jag kunde smutta på, gillar smutta på annat med och nu snackar vi inte dryck he he!
Vi kollade på Sune, han har blont hår och gillar fruntimmer i 10 års åldern. Sune själv är 60+ och är ett peddo som bor granne med Felicia. Det var han vi kollade på, han rakade könshår.

Igår köpte jag Halo 4, klarade det idag. Damn jag är awesome. Vissa kallar mig för spelnörd, men jag kallar mig själv för timtamma. Jag vet, det var torrt. 

Imorgon ska jag till min älskling igen på morgonen, vi ska mysa med varandras gumpar och sen vet jag inte vad vi ska göra. Fast vid 1 måste jag vara på skolan, fifan. Skoltrött oh yes!

Tänker även skriva en recension om Halo 4 imorgon, har dock inte spelat online än.. För har inte xbox live för tillfället, men köper det när jag får lön från operan i slutet på november.

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0