Bake suit up

Whad up! 
Denna veckan kmr va sweet, eller både och. Men mest sweet. För jag är nämligen ledig från skolan, för att jag har föreställningar på Malmö Opera. Hade två stycken skolföreställningar idag, det gick bra. Imorgon har jag två till och på torsdag likaså :)

Vaknade imorse av att det borrade en massa, sjukt störigt. Sen smsa jag litte med min love, o så var hon på dåligt humör. Hon hade en riktigt dålig morgon, så tänkte smsa lite fina saker. Istället somnar jag direkt när borrandet tar slut. Endå skönt. Sen vaknar jag och har massa missade sms, men hon är förstålig av sig. Sen skrev jag lite mysiga saker så att hennes dag skulle bli lite bättre. Den blev nog faktiskt mycket bättre, då vi träfffades efter jag var klar med dagens jobb på operan.

Vi möttes upp i närheten av mig och sen stack vi upp to my place. Myste lite, o så tryckte jag lite på hennes rygg. För hon hade mensvärk så man får ju ta hand om sin kvinna. Ska nog börja jobba med att trycka på tjejer när de har mens, har talang för det. Men nej, vill bara göra det på min fina fellemunk. Resten får stå ut med sin värk. Sorry girls! 

Efter att vi myst lite så somnade vi, och sedan blev vi hungriga. Framförallt hon, så vi stack och käkade kebab o pommes. Sedan så blev det ett sorgligt farwell like always. 

Imorogon ska jag bjuda henne på mat på Empanada, mysigt! grr


Timtamma out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0