Gaming

Har inte spelat mycket alls de senaste 3 månaderna för har varit upptagen med annat, u know.
Men idag var jag ledig hela dagen och har spelat lite. Började med att köra gamla klassikern Croc till PS1 i en halvtimme ungefär och sedan körde jag ett betydligt nyare spel, Resident Evil: Operation Racoon City. Köpte det i sommras och körde det första gången idag, fett roligt faktiskt. Lite annorlunda från de andra Resident Evil spelen dock. 


Ska försöka hitta ialla fall en till två gånger per vecka där jag kan sitta ner och ägna mig lite åt gaming, det är endå en av mina topp hobbies och det får inte försvinna. Trodde jag skulle vara lite off i min gaming men det gick bra. Så im back on track kan man väl säga. 

Snart är det teater och sedan blir det att träffa Felicia och mysa at her place, vi brukar aldrig vara där men idag ska vi chilla lite och kolla film. 


Peace out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0