Whad up

Chill dag idag. Hade utvecklingssamtal och engelska test, sen var det världens äckligaste lunch. Skoldagen gick ganska snabbt, ungefär lika seg som vanligt, Hade dock lite extra kul på sista lektionen med Simon och Ilona aka jugge, dom lärde mig lite serbiska/bosniska.

Efter skolan så stack jag hem och mötte upp Felicia. Vi myste mycket idag, väldigt skön måndags eftermiddag. Vi badade också en stund, sedan efter allt mys stack vi ut och köpte läsk. 

Far min är lite sur för  att vi träffas hela tiden och är här typ varje dag. Plus så har jag typ inte pluggat något denna termin.. Enda gången jag är aktiv är i sängen och när det e teaterperiod då jobbar man. Vanlig läsperiod e bull :P 

Nu ska jag skypa vidare med min älskade säl. 

So long! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0