Jobb på Operan

Har fått jobb på malmö opera igen, fett najs! 

Minns förra gången jag var statist där i Min älskade Pierrot. Sjukt mysigt att spritsa tårtan med mjuk grädde man bara vill smeka kroppen i. Sedan när vi gick ute i regnet i våra bagar kläder och rullade runt halvnakna i de våta pölarna som bildades under våra fötter. 


Är sjukt glad att de mailade mig och vill ha med mig i ännu en pjäs, ska spela bagare igen dessutom. Kommer inte göra så mycket, men får cash. Cash is king! 

Kommer ha på mig samma kläder jag hade förra året på operan och pjäsen har premiär redan nästa vecka. Det är lite så nostalgi känsla. Jubleums grej, det är scener från olika pjäser genom åren.

Mer om detta får ni någon annan dag! 


Puss o kram from timtamma 


btw så har vi haft sista föreställningen av Jag Judas i skolan, gick awesome :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0