Kärlek

Det finns en person jag älskar mest av alla. Its not Barney Stinson, inte heller den snälla grannen som alltid bidrar med lite underhållning från lägenheten intill. Den här personen är en tjej som har det där extra, för mig är hon helt perfekt. Min älskling fellemunken aka Felicia Helm, real names is not my thing so lets call her sealbunny. En blandning av en säl och en kanin.

Dagen var den 1 augusti och jag var ute och sprang som jag brukar göra när det är lite småmulet väder och ingen har lust att träffas. Medan jag sprang fick jag ett samtal från min goda kamrat, låt oss kalla honom mr x, han sa att  "the window is open". Mitt hjärta började slå snabbare och jag slutade genast att springa. Jag stod stilla i kanske tio sekunder, sedan sprang jag igen. Fast denna gången i annan riktning. Jag hade en chans, detta kunde ändra hela mitt liv. Jag sprang mot en ny epok av mitt liv, ett liv fritt från sprit och dåligt umgänge. Mitt livs kärlek fanns där, men oron och skräcken att denna andra person inte kände samma, fanns där gnagande inuti mig. 

Jag hann och "the window" was still open. Allt föll på plats, jag tog ett steg i taget. Bergstoppen kom allt närmare. VI kände både samma, jag hade på riktigt hittat kärleken. Hittat min soulmate, personen jag vill leva resten av mitt liv med. Allt klickade, plötsligt bara hände det. Efter flera dagars vänskpligt umgänge så hände det jag hela tiden hade hoppats på och längtat efter. Our first kiss, 1 augusti. Ett datum att minnas!


Om 1,5 timmar har jag och Felicia Helm aka fuckbunny aka sealbunny varit tlsm 2 månader. Hon är den tjejen jag vill leva mitt liv med, finns ingen annan. 

Älskar dig med hela mitt hjärta, du är underbar from the inside and out. Du är vacker och jag älskar dig som du är, vill vara i din närhet och attt bara ligga o mysa är amazing! Jag är så glad och lycklig att ha dig, jag kommer alltid finnas där för dig. Du kan och ska känna dig trygg, I will be your man. Someday we might get married, someday we might have some kids. Nu vill jag bara leva i nuet, jag vill vara med dig <3 

Love you 
 

Kommentarer
Postat av: Jakob Fundberg

snyggt foto ;)

2012-10-03 @ 21:34:00
URL: http://jackanweasley.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0