Legendary weekend

Denna helg har varit sweet and legendary, true story! 
Har varit med den finaste som finns, mitt allt. My love, Barney Stinson. Har kollat två hela säsonger HIMYM på typ en vecka, är inne på säsong 4 nu. Har fixat alla till min interna hårddisk, även ny mediaspelare har jag fått då förra blev knas. Advanced shit.

Ne men världens finaste är ju endå Fellemunk aka fuckbunny aka knubbsäl. Vi har myst hela helgen och haft en real good time, framförallt denna ljuva kväll då en fyrverkeripjäs träffade mitt fönster och jag hoppade upp och bröt nacken. Ligger nu och skriver från akuten, avdelning 4B. Skicka gärna blommor, sexleksaker och choklad. Helst utan mint.

Igår var jag och Felicia (oh man I called her the real name) på spelkväll aka grabbkväll. Jag, Phil, Maaade och Elias burkar träffas o spela lite, kolla film. Käka snacks o snacka om gumpar. Samuel var också med innan, han var standard medem men har på senare tid inte velat vara med på dessa spelkvällar. Haggmeister har också varit med. Han jag phil o maaaaade var the orginal four. Men när hagge förlorade sitt ena ben i ett krig in africa, ändrades allt.

Vi såg på skräckfilm igår, Cabin in the Woods. En film som efteråt kändes ganska så dålig och förvirrande. Den var helt knas och bara ejakulerade (or what its called, Im not talking about orgasms here) men nu vid närmare eftertanke var den endå ganska bra. Den vill visa rätt mycket, det är lite Big Brother känsla över hela spektaklet. En recension på filmen kommer nu i denna vecka. 

Jag mår bra och imorgon börjar "skolan"! Eller rättare sagt läsperioden, god. Vill bara spela teater ju, började med teaterperiod efter sommarlovet så det kändes som att ha lov fram till ja i torsdags. Nu börjar skiten igen :P Men det är okej, om fem veckor är det lov igen. Btw var jag ledig hela fredagen.

Ha det gött allihopa!

Stay Calm and be awesome :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0