Livet rullar på

Tjena! 
Käkade chips straight from Bolivia till frukost och har bara tagit det lugnt än så länge, kollat lite himym och skippade även idrotten. Min teaterlärare sa att det var okej så vi var utvilade till att repa och bara nöta. Börjar 13.20 och kör till 18.00 ikväll, precis som igår. Damn, men det är askul I love it!

Igår träffade jag min älskade fuckbunny grr det var najs, sån reunion efter tre dagar liksom. Taggar verkligen lördag asså då ska det bli åka av, if u know what I mean. Blir antagligen bio också ;)

Men nu ska jag lyssna på lite musik, beundra mig själv i spegeln och göra mig redo för att gå in i min roll som Alexander Pilefjord. Premiär på måndag botches! 

Jag har btw fått jobb på Malmö Opera once again. Ska vara statist i nån föreställning haha, cash mannen! 

Timtamma out 

Hade velat ha en liten knubbsäl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0