Överarbetad

Man kan nästan tro att timpan är överarbetad och därför hinner han inte blogga, but no thats not the case this time. Han är bara extremt lat av sig haha. Så nu får jag frugan rycka in ännu en gång för att rädda denna situation.
 
Fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva ihop? Jag kan ju berätta om när en uteliggare tog tims mat. 
 
Vi satt och åt på stan, tim åt kines box och när han är klar men fortfarande har lite mat kvar i botten så plötsligt kommer en uteliggare som stank urin och lutar sig över oss och frågar om tim är klar med den och innan tim hann svara så hade uteliggaren redan tagit hans mat och gått iväg och käkat den. Jag blev lite chockad. Men då var han väl väldigt desperat. Tänk så fel det kan gå för många människor. Det gäller att bli räddad i tid innan det är försent. Omge sig med rätt folk, i de rätta trakterna och ha en struktuerat liv I guess. 
 
Oj vad intressant haha, jag kallar tim olika namn, nu ska ni få se på dom gudomliga orden:
  • Timi
  • Timiboi
  • Timpan
  • Timeeey
  • Timaaay
  • Och Tim såklart i de mer seriösa stunderna när han spelar jobbiga låtar som ''something in your month'' ....
Fatta så coolt och intressant, detta kallas att ha inget att blogga om men någon måste blogga när inte ägaren själv gör det, han e för upptagen med att wanka väl. Nej men hej.
 
Idag ska jag träffa Tim efter skolan å mysa, höjd punkten på hela dan. Man ser alltid framemot det när skoldagen är snipp snapp slut. Finns inget bättre att längta efter. Visst ibland längtar man efter typ fiskbullar, men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0