The tammanator is back

Tja! Tim is back bitches
Jag har haft mycket att göra den senaste tiden och därför inte kunnat blogga på ett par dagar. Tack så mycket till min underbara fru som bloggat istället! Ska försöka bättre mig men den här månaden kan jag inte lova allt för mycket. Närmar mig premiär veckan i skolan där min grupp ska framföra: Jag, Judas! En djup pjäs med både underhållning, intressanta ämnen som rasism osv, och en hel del funderingar. Även ett par musiknumer framförda av mig. Ganska nervös då jag aldrig riktigt sjungit i någon pjäs. Har dansat och liknande, men solonr. Not my cup of tea. Älskar dock rollen! 
 
Kommer vara ganska körd i huvet de två-tre närmaste veckorna, men har det asbra just nu. Världens bästa tjej, teater fem dagar i veckan och en hälsa på topp! Förutom att jag är trött typ hela tiden, så mår jag fantastiskt. Fast min mojo grej är lite sliten. Whatever ;)

Imorgon ska jag o munken sova över hos hennes vännina Melanie, kommer ändå bli pul med tacos och sånt. Sen blir det nog en vild kväll o natt grr! 

So long, timtamma out!

 
Mannen, myten, legenden, Arnold!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0