Frugan gästbloggar

Tim har inte riktigt kommit in i det rätta blogg flödet när det gäller inlägg. Så jag får rycka in i bland och rädda bloggen från undergång. Idag kom jag till timpan vid 11 så har vi bara tagit  det lugnt nu i ett par timmar, okehj vi har inte tagit det  lugnt men typ haha. ikväll ska vi gå  på bio med våra  vänner!  Kul! Ska se Magic Mike,  och timi kommer skriva en recension om den sen  ikväll bestämmer jag. Så de så!
 
Tim äter Thaimat just nu, själv äter jag en blöt strumpa och  inlagda valross testiklar. Äch jag kommer aldrig bli lika rolig och påhittig som tim så kan lika gärna lägga ner, jag äter chips!
 
Idag upptäcktge jag  att  tim har en SUPER gul kudde, = skunk till det! Hanas cam på datan är dock lite konstig å gör kudden ännu gulare, men tänk er om vi tar bort 30% av gulheten på bilden å hur gul den blir då! Nej fiifan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0