How to be a gentleman (seriöst inlägg)

Hejsan alla kära fans! Jag ska försöka skriva ett helt seriöst inlägg idag, kommer nog inte gå men önska mig lycka till. Tack det känns bra med ert stöd, då börjar vi.


Dagens ämne är: Hur är en gentleman? 
Nu kommer nog flera av er skratta och tänka: Gentleman, hahah skulle timtamma vara en gentleman. Han har ju noll koll, sitter bakom sin datorskärm och skriver om fiddor 24/7.
Jag förstår om ni är skeptiska, men sanningen kan ibland förvåna även mig själv. Jag har mycket class egentligen. Nu kanske några små fjortisar sitter och tänker: Vänta har han inte Swag, det är mycket häftigare. Till er säger jag två ord: Piss off! (skämt å sida, jag älskar faktiskt swag och fjortisar. dom e söta med all brunkräm och smink i fejset) 

Hur är man då en riktig gentleman? Här följer några enkla steg för er grabbar. Alla ladies får gärna läsa också! annar kan ni scrolla ner till den delen av inlägget som är speciellt riktat till er<3

Step 1: Get a suit
Step 2: Get another suit, man behöver alltid en extra
Step 3: Shoes, man måste ha skor. Vem vill gå ut med någon utan skor liksom duh
Step 4: Be polite. Var artig, lyssna på tjejen. En tröstande hand, man ska lyssna och förstå. 
Step 5: Be there for her, i vått och torrt.
Step 6: Våga visa att du älskar henne när ni är ute, visa upp henne för dina vänner. Säger någon bros befoe hoes, så svara: Ja men hon är ingen hoe. U mothafuckin asshole pretending to be a bro
Step 7: Get one more suit, för efter de föregående stegen så har ni nog gått på ett bar dates. Dina suits är då förmodligen hos kemtvätt. Skaffa därför en tredje
Step 8: Ni är nu officielt ett par, var inte för hastig med att ligga med henne. Hur kåt du är så finns det viktigare saker. Fråga vad hon vill och visa att du är en gentleman. Fixa frukost i sängen, girls love frukost i sängen
Step 9: Nu är du stenkåt, bang her (sry för detta smått råa stycke men har man kommit till step 9 lossnar snart dicken om man inte får sig ett ligg) 
Step 10: Smsa henne när du vaknar, när du går o lägger dig. Sov inte förrän hon sover och ring henne då och då. Träffas ofta och bjud på maten när ni är ute. Inga pengar? Grab your dads credit card! Eller så bjuder tjejen dig om hon är något att ha. I ett starkt förhållande ska man kunna dela en stor pommes.
Step 11: Är kärleken lika stark, grattis. Fria till henne, get som kids and a big house. Låter det lockande? Om inte, följ mina steg ännu en gång och charma ytterliggare en lady. Fortsätt i all evighet, grattis igen. Du är officielt en gentleman!

btw så märkte jag nu att stegen kan fungera i annan ordning också. Men gör du som jag sagt så fixar du dig ett kap redan innan nästa månad.

Till alla ladies där ute, killar e real assholes ibland. Hitta någon som verkligen bryr sig om er, som älskar er för den ni är. Ni ska inte skämmas eller vara osäkra över något om ni har den rätta hos er. Ni är alla perfekta som ni  är, killar e sviniga i många fall. Men ni är starka, puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0