Love

Hey! Idag tänker jag skriva ett kärleksfullt och fint inlägg, riktat till min älskade fellemunk!

 

Hon är den bästa och mest underbara tjej ever, har aldrig känt såhär för någon förr. Har faktiskt aldrig riktigt varit kär ens. Men denna underbara kvinna är jag sjukt in love with att det är helt galet sick! Hon är så rolig att umgås med, vi kan snacka om i princip allt. Vi delar samma humor, har det extremt mysigt tlsm och skrattar hela tiden åt hur awesome vi är. Soulmates forever liksom, vill aldrig släppa taget om denna tjej. Kommer älska henne i vått och torrt, genom eld och vatten!

 

Även om hon ibland kan vara lite bitchig av sig och bli arg för småsaker, så är vi ju alla människor och ingen är perfekt. Vi har alla brister, just like myself. Jag kan aldrig bli arg på min fina munk, hon är perfekt för mig!

 

När vi blev tlsm var det som en dröm, allt bara föll på plats. Det klickade direkt, första kyssen var great. Utanför hennes trapp i regnet samtidigt som fyrverkerier small i bakgrunden av en långsam och vacker solnedgång. Okej inte direkt, men så kändes det.

 

Jag känner mig som världens lyckligaste nu när jag har min fina och fantastiska fru, på lördag har vi btw varit gifta i en månad. Grattis till oss, ska börja planera vår smekmånad.

 

Kan prata vidare om henne men det tar vi en annan gång, ville bara säga att jag älskar henne mer än ord kan beskriva! Och nu förstår ni alla läsare att även timtamma kan skriva seriösa inlägg och visa känslor öppet. Jag är en gentleman (vilket jag visa i förra inlägget) och frågar ni fellemunk kan hon nog hålla med om att jag har ett par andra talanger också! Nu säger jag adjö för this time.

Timtamma out!

just a random bild 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0