Timtamma in da house!

Cha cha  blöggen, this is mr tamma speaking (writing)!
 
Hej mitt namn är Tim och jag är en sötpojke_95 på 17 vårar som vi säger i skogen. Jag har varit nykter i en och halv månad nu tack vare min underbara älskade munk a.k.a fuckbunny. Okej hon heter Fellemunk och är världens kändaste bloggerska så fick inspiration starta en ny blogg nu när jag ser hur grym hon är. Jag tycker om att  pilla hennes vagina.
 
Jag gillar musik, tv/film, spel, skönhet  och smink, teater, min  morfar, kebab och min fuckbunny såklart då ja men jag hatar ost. Blir sur varje gång fuckbunny äter sin ost för då får jag problem att få upp den....
 
Jag kommer skriva om intressanta ämnen och åsikter! Kommer även skriva  erotiska  sagor och länka till bra porr sidor. Grr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0