Gaming at christmas

Spelen jag fick i julklapp! 

Far Cry 3
Har hört mycket om detta spel, både bra och dåligt. Det verkar vara rätt så bra och trailern var sjukt awesome. Läcker grafik och en av de fetaste skurkarna so far kommer nog göra detta spel till ett fint äventyr


Black Ops 2
Alla vet vad detta är för spel och egentligen ville jag inte ha det då jag tröttnat på hela Cod hysterin och spelen. MW1 och MW2 var najs men sedan har det bara gått utåt för mig. 
Detta är nog det spelet jag ser minst fram emot men antagligen kommer jag bli helt beroende, jävla cod spel. Och zombie mode ser faktiskt ganska najs ut. Lets give this game a try!
 
Borderlands 2
Detta var spelet jag såg fram emot mest, det som stod överst på min önskelista. Jag börja spela det för nårra timmar sen och är i lvl6. Älskar det! Ettan var awesome och tvåan kommer förmodligen vara minst lika grymt. Borderlands spelen är långa och har massa feta vapen och bossar, this is gonna be a hell of a ride ;) 


Hitman: Absolution
Detta spel är jag fett sugen på. Har aldrig varit så stor Hitman fantast men hade ett riktigt bra när jag var mindre och detta verkar hålla hög klass med tanke på recensioner det fått. Kände bara att detta är ett spel jag måste ha i min samling och det ska bli kul att få sätta tänderna i det.


Kommer även ett till spel i posten under veckan, Resident Evil 6! Skulle egentligen kommit till idag, men blev försenat:
nu ska jag spela vidare och snacka med min säl <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0