Sjuk

Tjena!
Bloggar typ inget nu längre, så kanske ska lägga ner det. Eller så kanske glöden kommer igen, who know ^^

Denna veckan har jag varit hemma från skolan, e sjuk :( Ont i halsen, förkyld och hostar en massa
Knarkar halstabletter nu typ så jag kan bli helt frisk till helgen då jag och Felicia har fina planer och ska mysa en massa. Vi har inte träffats sedan i tisdags. Det är mycket för oss, man är så van vid att alltid ses så nu är det liet jobbigt. Vill bara krama om henne och mysa nu, fuuu säger jag bara till allt detta. Fast helgen åh önskar det var fredag nu!

Idag blir det då att sitta hemma, ta ett bad kanske, spela lite och vila. Sitter med ett glas  vatten nu och magen kurrar, får se om jag hittar något att äta. Magen är ju tom nu efter senaste toabesöket. 

Puss och kram från timtamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0