Älskar dig din getsnabel

Shu bitches
Idag har jag inte haft några lektioner i skolan. Stack dit för att ha idrott och såg hela klassen utanför idrottshallen. Det var mörkt därinne och alla spekulerade om det var inställt eller inte, det var inställt. Och svenska läraren har varit sjuk hela veckan så ingen svenskalektion heller, sweet life! 


Så istället var jag hemma hela dagen och spelade. Har börjat spela mer nu igen, allting går upp och ner ju. Man får passa på med spelandet när man är ledig från skolan annars är jag ju upptagen med min älskling ju. Vi har som sagt 4 månader tlsm på lördag och idag så var det den 69de dagen irad vi varit. Galet crazy! 

Har som mål att klara av alla mina ps3 spel! Har 53 stycken (!) och har nio stycken jag aldrig helt kört igenom. Några för att de antingen inte är min smak eller suger. Och några som jag helt enkelt inte kört igenom ännu för annat i verkliga livet kom imellan. T.ex. min munk, men hon är världens finaste och sötaste sälgump så det e chill :)

Jag är en samlare av spelmaskiner och spel. Och nu har ju en ny kommit ut på marknaden, eller den kommer i europa imorgon!! Wii U. Verkar asnajs, nu har ju nintendo äntligen full HD i sina spel och börjar köra lite mer "vuxna" titlar som Zombie U och nyverisoner av spel som Mass Effect 3! Spelkontrollen är även helt nyskapande då den har en stor touchskärm och man kan spela spelen inne i sitt rum utan tv. Du kan antingen se vissa spel på dina väggar tillexempel eller använda kontrollen som en egen bärbar spelmaskin medan din kompis eller gf/bf kollar tv. Tasty visst? ;) 

Taggar även ps4 och nya xboxen!  Tycker det är lite synd på ett sätt att nya spelmaskiner släpps och slår ut de andra lite, men så är det väl. Man undrar när det tar stopp. Fast de gamla maskinerna finns alltid i ens hjärta <3

Nu ska jag skypa vidare med Flisan <3

grr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0