Helg igen

Tjena!
Nu är det helg igen, sjukt härligt! Den här veckan har gått snabbt i skolan, happy for that. Hela november har faktiskt gått riktigt snabbt och snart är det jul. Allt rullar på som det ska och snart har ju jag och Felicia varit tlsm i 4 månader. Känns som vi varit tlsm betydligt längre med tanke på hur nära vi är, behöver inte gå in på detaljer.

Igår var jag hos min sötsäl och vi tog det lugnt, myste och åt en del junk food. Det blev ganska vilt senare mot kvällen hehe. Det regnade ocks. Lite så bonus fakta

Idag ska jag följa med Felicia till stan för att se Sean banan, inte riktigt pepp men man får ju ställa upp. Så är det ju i ett förhållande haha. Sedan blir  det Empanada och mys här hemma. Kan bjuda på lite extra mat nu när jag äntligen fått min lön från jobbet på operan jag hade för lite mer än en månad sen. 4 grand maddfakkas. För 10 föreställningar där jag knappt behövde göra något. Love it! 

Mycket skit i skolan nu innan lovet, massa prov och plugg. Hade ett prov i onsdags som jag nt ens övat till, det gick hyffsat bra tror jag endå. Sedan hade vi något engelska test men gillar språk så där är det no problem. Nästa vecka ska ett arbete lämnas in och så har jag stort prov i filmkunskap. Älskar det ämnet asså, riktigt glad jag valde det nu andra året. Förra lektionen så visade vår lärare introscener från olika filmer, var den enda som hade sett allihopa. Hoppas han ger mig högre betyg nu, ligger ju lite back med inlämnade skriftliga arbeten.

Nu sitter jag hemma och lyssnar på hög musik i lurarna. Blir att träfffa boo sen ofc, grr.  :D
 
Adios amigos! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0