Kladdkaka

Hejsan!
Igår var jag hos Phil och hade sleepover, maaaade var också där. Så ja det var vi tre, the gang! Elias var också med på spelkväll fram till runt midnatt sen stack han hem, han sov inte över. 
Vi blev trötta ganska snabbt så vi dynga inte, men klarade väl att vara uppe till 4 på morgonen eller halv 5 kanske det var. Vi typ körde lite spel och sen läste vi kort med frågor till varandra och snackade om allt möjligt som t.ex. sex och sånt. 

Idag vaknade jag vid 10 sedan stack jag fårn Phil typ direkt och cyklade hem till Felicia, åt frulle där. Bajsa också lite, var helt skitnödig efter allt godis och chips jag ätit kvällen innan. Sen myste vi lite, eller vi kollade mest på datorn men hej. Sedan åt vi kebab och var hemma här. Vi spelade lite och såg en film: "Crazy stupid love" Den var rätt bra, gillade slutet. Härligt att man börjat spela lite mer även hemma nu, ska försöka få min säl att börja spela mer. Endå najs om hon också blir en gamer, fast nah. Finns bättre saker att göra tlsm men ibland kan det vara trevligt med lite annat. 

Kvällen slutade med att jag och Flisan stack till BK vid kronprinsen och åt, sedan köpte vi kladdkaka och mumsade i oss typ halva. Hon tog hem resten, det förjänar hon. Världens bästa och sötaste busfrö<3

Imorgon blir det Rose Garden!

Timtamma out

btw är lovet snart slut, sista dagen imorgon. Har fortfarande läxa att göra. Fml<3 eller nej I love my life, har ju fellemunk <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0