Mums

Hejsan
Ursäkta för dåligt bloggande de senaste dagarna, jag har inte bloggat sen onsdags märkte jag nyss.. Men jag ska försöka få igång det lite bättre nu. Har varit upptagen med annat denna helg, både Felicia (som vanligt ;)) och Halo 4. Halo 4 är underbart, har spelat det riktigt mycket. Maxar asså, har blivit riktigt bra. Fast var ganska skillad redan innan då jag spelat de flesta Halo spel som finns. Okej jag har spelat alla. Geek

Men iaf så har helgen varit riktigt sweet. I fredags så var det skola och sen efter så stack jag hem, bajsade lite, spelade två kapitel i spartan ops med my homeboy phil och sedan cyklade jag till Morfar. Min morfar e inne på äldreboende med, han mår rätt bra. Fast han är trött och ibland e han lite depp, kan inte vara kul att ligga där och veta att det är sista stället man kommer vara på. Hela hans lägenhet har vi tömt också så nu har han inte mycket kvar från his old place. Men vi har tagit en del därifrån och snart ska väl den gamla lägenheten säljas. Men efter mitt besök hos morfar i fredags så stack jag till Felicia och myste hela kvällen, vi åt hamburgare. 

I lördags så var jag också hos Felicia. Vi myste, pratade en del och käkade kebab. Skulle egentligen till grabbarna på kvällen men min pappa ville jag skulle följa med till nån kompis till honom. Vi var där rätt så länge, dom bjöd också på mat. Och sedan blev såklart farsgubben lite full och glömde bort tiden så var inte hemma förrän vid 10 tiden på kvällen och då orkade jag inte dra till Phil och grabbarna för spelkväll haha :P

Nu är det söndag och har varit med min söta säl idag med, vi köpte kladdkaka och läsk. Sedan hittade jag 50 kronor på marken yay. Och dagen slutade med att vi myste hemma hos henne och busade. Eller ne vi låg mest och pratade men det var trevligt. Åt mat där men det var ingen höjdare, svamp o sånt i. Men det var alright, som sagt burgaren var top class i fredags iaf.

Nu ska jag lyssna på musik och kanske spela lite mer, håller på att skriva ett arbete i svenska men orkar inte mer med det nu. 

Juste, Felicia stylade om mig i fredags. Sminkade mig och satte på mig nån klänning och högklackat o sånt shit. Galna tider :P

Timtamma out, peace and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0