Whispering

Whad up
Idag så sjukanmälde jag mig, så var inte i skolan. Behövde ta igen lite skolarbete och typ ja, jag kände för en lugn dag nu direkt efter lovet. Men imorgon ska jag dit. 

Vaknade vid 9 tiden och smsade med Felicia på morgonkvisten samtidigt som jag la in massa taggar på mina gamla insta bilder för att öka i followers, har blivit instagram addict typ. Ökade från 150-300 på två dagar, gör man rätt så går det snabbt :P Har fått massa taggar från Felicia så det går snabbare. La in 12 bilder idag, 11 suits bilder som vi tog för ett tag sedan. 

Vid halv 1 ungefär stack jag hem till Flisan för att mysa lite, hon slutade tidigt och jag var ju hemma från skolan. Egentligen behövde jag ju plugga men hade ingen ork till det och föredrar faktiskt att mysa med min älskling liksom. Fast imorgon måste jag ta i tu med pluggandet, börjar hamna lite back i vissa ämnen. Men det var trevligt hemma hos min älskade säl, vi kollade lite lättsamma barnfilmer som Dr Mugg och tog det lugnt. Masserade henne lite och tryckte på ett par ömma punkter. Hon hade lite ont i kroppen, då får man ställa upp! 

Imorgon ska jag köpa Halo 4. Hinner inte på morgonen så ska fixa det under lunchen, sticker från skolan dirr då. Mat kan man äta senare, måste ha mitt exemplar av Halo 4 från eligiganten innan det tar slut. På Game och Gamestop kommer det finnas mer exemplar men det är dyrare där. På eliganten kan man köpa det för typ 500 spänn! Istället för 700, eller 800 om man ska ha limited edition. Brukar gilla att köpa LE till lite mer speciella spel, men det finns inte på elgiganten denna gång och tänker inte lägga ner massa onödiga pengar för att köpa det i dyraste spelbutiken. No, har hellre cash till annat då. Mat tillexempel, jag gillar mat.

Jag och Felicia har träffats i typ 50 dagar i rad men denna vecka skulle det ta stopp och vi skulle inte träffas något, det gick ju bra ;) men imorgon ska vi försöka hålla oss borta från varandra och enda fram till fredag. Får se hur  det går, kommer vara jobbigt asså :( menmen, kan vara bra kanske. Har ju mitt Halo 4 jag kan spela :) 
 
Nu ska jag skypa vidare, vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0