Älskar dig

Varje gång jag ser dig så blir jag hård där nere. Varje gång du tar på mina axlar och smeker handflatorna så reser sig min grej. Det är då jag vet att kärleken är på riktigt och att vi inom en snar framtid kommer att ha sex ute i det våta gräset. Igen (hehe)

Jag älskar dig mer än ord kan beskriva så därför har jag svårt att skriva ner det på ett papper. Tur då att jag skriver på datorn, ba dum ts. Nej men du betyder allt för mig och jag vill vara vid din sida föralltid, detta har du redan hört men man kan aldrig höra sånt för mycket. Så ännu en gång, jag älskar dig!

Minns första gången vi busade i våran lya och du frågade om du fick klia mig bakom örat. Visst kom detta som en liten chock, för vi hade vid det laget inte ens smekt varandras rumpor. Men jag sa att det var okej, och sen dess har jag inte kunnat sluta tänka på dig. Och dina vackra ögon, dom är fina. Och ditt öronhår som sticker ut från sidan, och när du kollar på mig med ditt puppy face då smälter man som en glass på sommaren.


På torsdag har vi varit tlsm i 3 månader men det känns som så mycket mer. Vi har gjort så mycket, kommit  varandar så nära. Det är ett starkt band och det lär bara bli starkare. Jag kommer alltid finnas där för dig och för var dag som går blir kärleken starkare, större. Månader ska bli år och tillslut blir våra hår grå. Men kärleken kommer finnas där, I wanna get married. I wanna dance in the moonlight with you and have sex on the beach. 

Jag älskar dig Felicia! btw tagga imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0