Awesome day was awesome

Yo everybody!
Sitter och lyssnar på  the script, they are pretty awesome. Ska snart skypa med min kärlek och har egentligen en del att plugga.. Bland annat ett prov imorgon, har läst igenom texten och läst lite på google om medeltiden. Ja provet är  om medeltiden, en ganska trevlig tid. Dom hade kloster och kyrkor o sånt, riddare som red if u know what I mean. Lite smått homo

Idag var jag i skolan vid 10 tiden och vår teater teori aka kulturhistoria lärare ba: Den här uppgiften kan ni göra själva, så jag låter er gå nu. And I was like fuck. Men jag drog hem och kollade himym, im addicted. Är typ nerkärad i serien och mest av allt i Barney. Har börjar höra hans röst i huvudet när jag säger vissa saker, följer hans motton (typ) och har plötsligt blivit sugen på att bära suit och dricka whiskey dagarna i ända. Men nej, jag är en nykter själ! Har varit nykter i typ 4 månader eller något sånt, idk. Felicia räddade mig den busen, hon e min ängel. Love her! Lika mycket som jag älskar en kall öl. Nej okej skärpning, slap in my face!

Hade svenska och filmkunskap på eftermiddagen. Med samma lärare, två aslånga lektioner, men det gick hyffsat snabbt. Han är rätt bra lärare, gillar hur han lägger upp lektionerna osv. Filmkunskap är sånt individuelt val jag valde nu i tvåan, nästan hälften från min klass valde det. Antagligen för vi gillar teater och film. Fick tillbaka analysen jag skrev om filmen Melancholia, fick C. Helt okej, men vill helst ha B eller A i filmkunskap så får försöka skriva ännu bättre nästa gång. Han bara: Det var mycket bra skrivet och bra språk. Inget negativt sa han, sen bara kollar man betyget på texten och det står C. And u are like okay thank u. Men gillar honom endå, första uppsatsen i ämnen liksom, han vill väl inte spruta ut B och A. Det räcker han sprutar hemma istället. Okej skärpning igen timtamma!


Jag träffade Felicia sen, vi chillade vid kullarna. Och sen gick vi in på den offentliga toan där och ba bam, u know what we did. We made puppies togheter, so cute and furry. 

Taggar övermkt till helgen, ska vara med min lovely bunny all weekend long. Fest hos farbror kalle på lördag och sen ska jag and my love just grr and oh bam ye hemma hos henne på kvällen. Fredagen och lördagen lär bli ganska mysiga med, eller rättare sagt... Övermysiga! We gonna be like animals som Nickelback hade sagt.

Nu ska jag skypa vidare, peace! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0