Class

Tjena!
Har varit en sweet dag idag. Började skolan vid 12, kollade lite himym avsnitt innan. Och min första lektion var kulturhistoria, fick tillbaka prov. Det blev D, men är hyffsat nöjd. Skulle kanske övat lite mer dock. Sedan efter kulturhistoria skulle vi ha engelska men lektionen var inställd så jag åkte hem o åt. Hoppade över samhällslektionen på eftermiddagen och myste med min älskling istället. Vi tog en del foton idag, eller hon fota mig. Och sen hade vi självutlösare (grr) när vi tog bilder tlsm.

Var ute på min gård och tog fotona och lite utanför, vid hotell ibis. Hade faktiskt på mig min suit, kände mig riktigt awesome när jag hade på mig den. Kände mig lite som Barney Stinson. Vi är ganska lika faktiskt. Vi älskar båda bära suit, vi är handsome som få, vi gillar whiskey on the rocks (no I dont) och vi är båda handy man (if u know what I mean)! Dessutom är vi båda awesome, kan magiska trick (ask fellemunk) och går aldrig upp i vikt. Barney gick upp i vikt en gång, men han gick ner alla extra kilon under en natt (awesome right?) så han är endå king.

Efter man fått leka modell i en timme så stack vi in igen. Vi myste som vanligt, det var härligt. Skönt att ligga i sängen nude och ba busa. Ne men ja, sedan gick tiden och plötsligt var klockan 7 och min lilla svansäl skulle cykla hem. Så då satte jag mig ner och kollade himym, again.


Suit up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0