Fin dag

Sho! 
Idag har varit en bra dag. Vaknade vid 9 tiden och låg i sängen o smsa tills typ ja närmare 10. Sedan gick jag upp, kollade lite himym och drack lite. Åt inget, brukar hoppa frukost. Sen blir man dock överhungrig men då får man äta ordentligt på eftermiddagen istället. Kanske därför jag aldrig går upp i vikt, för jag bara äter en gång om dagen typ. Väldigt mycket då, men endå.

Skolan var helt okej. På svenskan läste vi valfri bok och sen var det två timmar film och tv kunskap, vi kollade en gammal film med legenden Charlie Chaplin. Riktig konung, en av de mest berömda och rikaste personerna under 30-40 talet. Den var riktigt rolig faktiskt, även om det var stum film. Lite ljud och röster var det, Chaplin sjöng också lite i slutet. Men alla samtal var utan ljud :p 

Efter skolan träffade jag Felicia, my donut. Först satt vi bara ute och frös, men sedan stack vi till mig så hämtade jag lite pengar. Och så stack vi till standard kebab ställe pildammsgrillen maddafakkas. Det var väldigt mysigt faktiskt, utan att gå in på detaljer. Typ överpul pommes och ja nu ska jag inte fresta er för mkt hihi. 

Nu sitter jag här och skypar som vanligt. Its nice, är på bra humör. Imorgon blir det mer mys, börjar även 12 i skolan. Thats awesome! 

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0