Helg ljuva helg

Whad up!
Timtamma here chilling with my homeboy Barney Stinson. 

Denna helgen har varit galen, egentligen har jag bara varit hemma i sängen men där kan det hända saker. Bland annat så åt jag ki
 
na mat in bed, whad up liksom. Sen kolla jag himym whad up igen liksom. Ne seriöst nu, har varit med Felicia hela helgen och myst. We did some fun things, gonna get down on friday blev till gonna get down on saturday och sedan fick hela låten en ny innebörd när det blev gonna get down on sunday. Sunday låter så fint, jag gilla aldrig söndagar innan för man tänker på måndagen som kommer härnäst. Men de flesta veckodagarna blir bättre med lite action. If u know what I mean.

Nu sitter jag och snackar med Flisan på skype och lyssnar på lite musik. Taggar utvecklingssamtal imorgon, eller nej tagga är lite fel ord. Har haft en del frånvaro denna termin so im a little scared. Fadern min ba: Ska bli intressant och se hur illa det är. And I was like eh hey.


Nu har jag inte så mkt mer o säga, puss och kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0