It should be called Moonday

Tjena! 
Tänkte göra ett kort blogginlägg här bara. Var nämligen med på sydnytt och ikväll sändes det på tv, I looked handsome and was pretty sexy. Bra självförtronde u say? Maybe yes, actually I got too much of it sometimes. And sometimes it plays tricks with me, not nice at all bro.

Om ni missade sydnytt på svt 1, eller den senare tiden på svt2.. så kan ni gå in på hemsidan genom att helt enkelt söka sydnytt och sedan klickar ni på deras sökfält uppe i högra hörnet och skriver in mitt namn. Jag heter TIm Ohlsson om ni inte visste, kallar mig själv timtamma oftast. Men mitt riktiga namn är inte något sånt fylleshit.

Dagen har varit bra, morgonen var blä men sedan blev det mysigare när jag träffade min älskling munkis. Vi myste lite, år falafel, tog en powerwalk och snackade.

Nu är det skype som gäller!


Timtamma out 

                                                                   Älskar dig mest!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0