Mysig helg for the win

Tjena! 
Idag är det måndag och jag är hemma från skolan. Känner mig lite lost in my minds elr något. Kombinerat med saknaden av min fellemunk som jag nt kommer träffa förrän på torsdag/fredag. Kombinerat med att jag har massa skolarbete jag måste ta igen. Im feeling abit down. När jag är tlsm med min Felicia, då känns allt så bra och avslappnat. Sen när man sitter för sig själv och vet att man har massa saker o ta igen och visa för sig själv, då blire mindfuck. Borde ta något som gör att man blir relaxed :P


Helgen har varit väldigt bra och mysig. I lördags så hade jag sista föreställningarna av Nonsens på Malmö Opera. Det gick skitbra och i slutet på nästa månad får jag min lön :) Då ska jag bjuda ut min love på romantisk middag. 
Köpte även vinterskor och vantar i lördags och sedan igår blev det en ny tjock vinterjacka. Den är ganska najs, har inte haft på mig  den ute än dock. 

Var och hade sleepover med grabbarna under helgen också, det var kul men tänkte en del på min älskling. As always <3 Vi spelade lite och såg twilight, how gay. Så drack vi energi dricka och dansade. Typ.

Igår såg jag på Ted med Felicia och den var sjukt bra, riktigt rolig. Rätt rå humör men me gusta. Efteråt blev det som vanligt ett sorgligt farewell. Fast vi träffade endå imorse. Det är omöjligt att vara ifrån varandra. OCh nu ska vi inte träffas på flera dagar, damn. Får se hur bra det går, kommer bli helt depp. Får försöka tänka på annat och fokusera på skolan så gott det går. Nah tror jag ska ringa henne nu. Nej skärp dig timtamma, sure I try. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0