Suit up

Tjena! 
Idag har varit en bra dag, myste mycket med min älskling. Vi låg mest ner och skrattade, så skönt att bara slappna av och prata om allt möjligt. Vi kollade även på mig när jag var liten, såna filmer från när jag var typ två år :P

Var ledig från skolan, har bara varit där en dag denna veckan. Tog ju ledigt för operan under tisdag, onsdag, torsdag. Så känns lite konstigt, som att man har lov typ :)

Vaknade vid 9 tiden och smsade lite med Felicia, sen så somnade jag igen när hon skulle ha sitt matteprov. Perfekt tajming sen, vaknade precis när hon var klar. Vid 11 något och sedan skypade vi typ över en timme, pratade även lite med Filip aka superbästis! 

Onsdagen spenderade jag och munken på empanada. VI åt chicken nuggets och hon åt all mat, sånt personligt rekord för henne. Alltid ska det lämnas mat kvar, but not this time! Så det var lite roligt, vi firade det med mys. Egentligen skulle hon plugga matte sen, men det skippade hon. Det var en ganska dålig idë med tanke på hur dåligt hennes prov gick. Enligt hon själv så gick det åt helvete ^^ Torsdagen tänkte hon också plugga, men det blev mys istället. Köpte även choklad så hon blev på bättre humör. Jag är en så bra och snäll pojkvän. Man måste ju veta hur man ska få sin tjej att må bra vid lingon veckan.

Nu lyssnar jag på The Script och imorgon ska jag köpa vinterkläder. Blir nog rätt kul iaf, ska sticka och shoppa med my love fellemunk aka grrbunny.

Puss! 
Timtamma out 
                                                                              Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0