Suits are full of joy

Hejsan!
Skola idag, var rätt najs. Började med idrott och det var sånt bullshit med styrka o skit, fast ganska sweet man kände att kroppen fick arbeta. Finns dock bättre sätt att få igång kroppen hehe. Iaf sen efter idrotten så hade vi svenska, ganska tråkigt så smsade mest. Sedan köpte jag chips, en bulle och en cola. Behövde lite energi innan röstlektionen, hade inte heller ätit något på hela dagen. Men min inre kraft gör så jag orkar prestera som en gud på idrotten endå.

Efter skolan skulle jag sticka och äta pommes med Felicia men så står jag vid mitt skåp och så säger Jakob att hon är utanför. And I was like what. Så stack jag ut o så står hon där med sin cykel, eller mer ligger på sin cykel. Jag blev ganska glatt överaskad, men visste att det var någon sorts ändrad plan för hade missat samtal från henne under röstlektionen. Men så stack vi tlsm till pildammsgrillen istället, åt pommes och myste. Ett mysigt ställe är bakom läskautomaten. Där är det svalt och fint :)

Dagen slutade vid parken, myste vidare där och pratade. Sedan stack vi hem var för sig, juste gav tbx hennes skridskor hon haft hos mig :P

Nu skypar jag vidare med Flisan här på skype. Eh ye

Älskar dig mest, du är finast och mysigast <3

Suit up



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0