You light up my world

Hello!
Vet att jag e fett seg med bloggandet, senaste inlägget var i onsdags. Im sorry for that

Iaf så har de senaste dagarna varit väldigt trevliga och mysiga, har spenderat det mesta av min vakna tid men min älskling. Den jag älskar mest, då är allt så underbart.

Igår var vi på en 40 plusare fest och så hade några bekanta med sig en liten kines pojk, deras adoptiv barn. De fick hem honom nu för nån vecka sedan. Eller de fick inte honom på post elr något sånt, de åkte såklart ner till Kina och hämtade den lilla krabaten. 

I fredags (vilket var dagen före gårdagen) så var jag också med my love, all day all night. Det var väldigt mysigt ska jag säga. 

Nu är det söndag och jag sitter här, lyssnar på musik, skypar. Standard.

Helgen har varit bra, men lite upp och ned. Somethings in life are just wierd. Och ibland är man bara helt sne, wished I was a machine sometimes. Jag är lite depp, men samtidigt glad för helgen har haft ett par fina stunder. 


Hade även premiär igår på Malmö Opera, på tisdag kör vi ytterliggare två föreställning av pjäsen "Nonsens" och det lär även bli två på onsdag och torsdag :) 

Nu ska jag snacka vidare med min älskade fellemunk.

Ha det gött och tänk postitivt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0