Dat Wife is here

Hejsvej! Jag Tims fru får rycka in här lite nu, Timpan är väldigt upptagen denna vecka med sina teater pjäs uppspelningar eller vad man ska säga så han är väldigt trött och har inte haft tid till att blogga direkt. 
 
Jag var på premiären i måndags, och han var så himla duktig! Stolt över honom haha. Visste att han var bra, men inte så himlans bra, helt klart den bästa. Hoppas att kunna gå på fler föreställningar där han spelar, var sjukt kul att se honom där uppe och spela någon annan karaktär som påminde till viss del lite om honom irl haha, men att sitta i samma rum och typ inte säga något till varadnra var konstigt haha. Så det var mysigt efteråt att krama om honom å pussas lita, och med maaaade också. Typ.
 
Just nu skypar jag å Tim för övrigt, han somnar snart fast klockan inte ens e 9, å jag med! Så blir ett kort samtal idag. 
 
För övrigt del ll så är Tim världens bästa, finaste, snällaste, underbaraste, mysigaste, omtänksamaste (?), gosigaste, roligaste, snyggaste personen ever. Tjoflöjt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0