The worst thing I can be is the same as everybody else. I hate that.

Wish I lived in a dream. Wish I were in the movies. 

Mitt liv är bra, det rullar på. Jag har den mest fantastiska tjejen ever, älskar henne över allt. En familj jag älskar, vänner som betyder och finns där för mig. På utsidan kan allt tyckas vara exakt som det ska, jag ser lycklig ut. Jag skojar hela tiden, jag agerar. Men på insidan bär jag på sorg. 

Där jag trivs bäst är på scen, när jag kan gå in i någon annan. Där jag kan bli ett med min karaktär. Teater är livet, det är det jag ska syssla med. Mitt liv skulle inte vara som det var utan.


Jag har varit med om saker som ingen borde. Vill inte gå in på detaljer men det kommer kanske någon dag, när jag har kraft nog. När jag pallar trycket och klarar hålla inne tårarna.

Ville bara skriva ut mig lite, jag är inte deppig eller något sådant. Jag är en glad själ, nöjd med livet. Det går i rätt riktning, alla har sina up and downs in life. Pusselbitarna börjar falla på plats!

Och btw är jag bara mig själv på bloggen, tar man illa upp så stick. Jag skämtar om vad jag vill och som ni ser kan jag vara ganska seriös och emotionell också. Men man ska inte ta allt för seriöst! Lev livet med ett leende på läpparna, njut av de fina tiderna och tro på dig själv!  Det gör jag, då går allt vägen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0