Wish you were here

Hejsan! Idag har jag och min fina fellemunk firat 1 månad, vi åkte trampbåt, åt glass, lekte på toan och låg i gräset. Juste maaade var också med, hoppas han hade kul! Ne vi hade skoj allihopa, jag och maaade trampade på medan den lata kaninen låg där bak och gnällde. Men det var soft, jag körde in i lite grenar och stenar. Så vi fastnade men det gick bra. Maaade föll i vattnet med en ballong, jag räddade ballongen! Han blev lite sur, men som bästisar förlåter man varandra<3

Dagen började bra, jag vaknade vid klockan halv tolv typ och låg i sängen o smsade lite med min älskade. Låg där och drog mig säkert 40 minuter innan jag gick upp och fixade mig. Vilket betyder att jag tog en piss, tog vax i håret och dansade till bangarang! 

Klockan 1 skulle jag möta upp maaade o min skönhet vid biblan. De var där tidigare och när jag var påväg dit så ringde munken o ba: Kom hit nu, jag e hungrig. Jalla osv osv
I was like okay ye chilla! Sen kom jag dit och vi gick o åt, köpte läsk och började äventyret i kanalen!

Efter ett par timmar i stan så stack maaade hem till sig och jag o fellemunk stack hem till mig. Vi käkade riktigt god mat och sen så myste vi en stund, men hon behövde dra hem redan vid 22 tiden. Så det blev mest lite småpil. Sen så hände nåt konstigt, behövde gå på toa typ hela tiden. Vet inte om mitt organ eller jag blev nervös över något. Ska faktiskt till tandläkaren om ett halvår. Jag gillar inte tandläkaren, han bruka  antasta mig. Just kidding, men ja jag har pissat för mycket idag. Fast nu känns det bra igen, tror jag har fått HIV eller nåt (lol)

Okej det sista jag skrev var lite oseriöst men detta inlägg är faktiskt ett bra fint inlägg som jag tillägnar min fina tjej fellemunk! 

Älskar dig över allt annat och ser fram emot många fler månader tlsm! Du betyder mest och är helt underbar <3



 
 
 
 
 
Love you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0