Ace

Tja

Har nu kört klart hela Borderlands 2, spelet som jag utnämnde till goty. Det var sjukt bra, vilket jag sagt tidigare. Och slutbossen var awesome, älskade allt och lär spendera  mer tid på det för att få tag på allt och klara alla extra uppdrag.

Nu har jag börjat spela ett annat spel, Resident Evil 6. Det är helt okej, lite besviken men hoppas det blir bättre.Skulle få detta spel i julklapp men det kom försent, fick det nu i veckan. Så det blev en lite försenad julklapp där. Nåväl

Idag har jag varit hemma hos Flisan, det var mysigt. juste hälsade på min morfar med, har inte varit där på hela lovet. Han mådde bra och vi pratade lite om krimkriget bland annat och om hur dålig maten var på äldreboendet. Han gillar inte mat och tycker typ allt smakar samma.

Nu ska jag skypa lite mer med min säl sen blir det spela igen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0