Monday party

Tjena!

Idag kom Resident Evil 6 med posten, asnajs. Skulle egentligen fått det i julklapp tlsm med de andra spelen jag fick, men dumhuvet som pappa köpte det från hade inte skickat det i tid. Nåväl det kom idag istället. Taggar att spela det efter jag är klar med Borderlands 2.

Idag var jag med Flisan som vanligt, det var najs. Ska kanske få hennes syrras gamla nintendo 64. Eller om hon hittar den så ska jag få den, Felicia spelar ju inte så mycket spel så då kan jag ju ta den. Jag älskar spela. Fast det finns viktigare saker. Teater t.ex. och såklart min älskade säl själv, hon är bäst :D 

Imorgon ska vi åka till min morfar, har inte besökt honom under lovet än. Han verkadde dock pigg när jag pratade med honom senast. Sedan efter det får det väl bli o äta något med Felicia. Hade helst velat äta henne men får väl ta o äta något riktigt också. 

Och nu när det är 2013 kan vi ju summera spelåret 2012! 
Det kom en del bra spel under året som gått. Jag spelade rätt mycket ibörjan på året, men sedan så träffade jag Flisan och då taggades det ner men nu senaste veckorna har det gått igång lite igen. Är ju lov nu så man har tid med både flickvän och spel. Vill ni se vilket spel jag ger utmärkelsen Game of the year och mycket mer så följ mig här. 

Har även de senaste dagarna kört en del Mario Cart med Felicia, det är sjukt kul. En favorit som man aldrig tröttnar på. 

puss och kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0